Søknad, Thuyou (85 hunter)
Nivlheim :: Rekrutering :: Rekrutering
Side 1 av 1
Søknad, Thuyou (85 hunter)
Om karakteren
karakterens navn : Thuyou
Level : 85
Class : hunter
Professions : skinning(450)/Lw(182 har ikkje gidda å bruke penger på det enda) har ikke hat tid til å levle professions enda, ettersom jeg jobber på havet og er akkurat kommet på land.
Personlig informasjon: Jobber som sakt på havet som fisker, ellers er det ikkje så mye å si.
Navn : Jonas
Alder : 18
Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? : Det er en av de beste role play spillene jeg vet, og det er mange utfordringer innenfor det. det er vell derfor.
hvor lenge har du spilt? : har spilt siden Naxx 80 var raidet med best gear.
Hvilken del av spillet liker du best? : Dungeons/raids å skaffe nye achis.
Hva forventer du av Nivlheim? : Generelt gode muligheter for hc dungeons å med tiden raiding.
Har generelt gode kunnskaper om wow og alt som kommer med. lærer fort. skaffe gull og hjelpe folk med ting gjør jeg lett.
karakterens navn : Thuyou
Level : 85
Class : hunter
Professions : skinning(450)/Lw(182 har ikkje gidda å bruke penger på det enda) har ikke hat tid til å levle professions enda, ettersom jeg jobber på havet og er akkurat kommet på land.
Personlig informasjon: Jobber som sakt på havet som fisker, ellers er det ikkje så mye å si.
Navn : Jonas
Alder : 18
Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? : Det er en av de beste role play spillene jeg vet, og det er mange utfordringer innenfor det. det er vell derfor.
hvor lenge har du spilt? : har spilt siden Naxx 80 var raidet med best gear.
Hvilken del av spillet liker du best? : Dungeons/raids å skaffe nye achis.
Hva forventer du av Nivlheim? : Generelt gode muligheter for hc dungeons å med tiden raiding.
Har generelt gode kunnskaper om wow og alt som kommer med. lærer fort. skaffe gull og hjelpe folk med ting gjør jeg lett.
Thuyou- Antall Innlegg : 1
Nivlheim :: Rekrutering :: Rekrutering
Side 1 av 1