Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!

Join the forum, it's quick and easy

Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!
Nivlheim
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Søknad (Hunter 85)

2 posters

Go down

Søknad (Hunter 85) Empty Søknad (Hunter 85)

Poste  Aeen Tor Des 30, 2010 10:23 pm

karakterens navn : Aeen
Level : 85
Class : Hunter
Professions : LW(150), Skinning (450). De stiger for hver dag som går.

Personlig informasjon:
Navn : Robert
Alder : 32
Bosted : Kongsberg

Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? : Synes wow er et ganske morsomt å underholde spill, synes det er morsomt å gjøre progress raids.
hvor lenge har du spilt? : Siden Burning Crusade (blitt noen år)
Hvilken del av spillet liker du best? : Liker å raide sammen med venner, det å se/oppleve nytt spill "content".
Hva forventer du av Nivlheim? : Forventer at folk i guildet er hyggelige. At jeg slipper unna ninjaer og 10åringer som spammer guild chatten med bare tull hele tiden (håper jeg ikke fornærmet noen nå). Håper det blir litt raiding, men mest av alt forventer jeg å gjøre hyggelig/morsomme HCer sammen med guildies.

Hvordan mener du at du kan bidra med for å gjøre Nivlheim til en bedre guild?
Jeg bruker gjerne tid før raidene på å lese taktikk og forberede meg til raidene istedet for å bare sitte å høre/vente på at andre skal fortelle meg hva jeg skal gjøre. Jeg er en hyggelig person og kommer til å bidra med hjelp til guildies hvis jeg kan, det trenger ikke å være wow relatert. Siden jeg har andre forpliktelser(samboer og jobb) utenom wow, så passer det passer fint for meg å raide 1-2 dager i uken (semi flexibel på tidspunkt). Kontakt meg gjerne ingame hvis dere lurer på noe.

Mvh
Robert

Aeen
Raider
Raider

Antall Innlegg : 1
Join date : 30.12.2010

Til Toppen Go down

Søknad (Hunter 85) Empty Hei Robert

Poste  BlastR Tor Des 30, 2010 10:36 pm

Vi setter pris på om du lvler opp professions til max.

/w Prefex ingame for invite Smile
BlastR
BlastR
Admin

Antall Innlegg : 31
Join date : 28.12.2010
Age : 35
Bosted : Nøtterøy

https://nivlheim.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet