Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!

Join the forum, it's quick and easy

Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!
Nivlheim
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Wtf DK frost

2 posters

Go down

Wtf DK frost Empty Wtf DK frost

Poste  Wtfknight Fre Des 31, 2010 6:19 pm

Om karakteren

karakterens navn : Wtfknight
Level : 85
Class : Death Knight
Professions : Mining 525, Jewlcrafting 476. Jobber med dalies for å få recipes og høyere skill.

Personlig informasjon:
Navn : Alexander
Alder : 20
Bosted : Bergen, Arna

Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? : Wow er jo stadig under utviklig, går ikke ann å bli ferdig med det! Jeg har prøvd, men har dessverre ikke klart det til nå. Spiller for å treffe nye mennesker, raide med godfolk, å ha det tidig på Ventrilo.
hvor lenge har du spilt? : Jeg har spillt siden Vanilla wow, (gode gamle dager asså). Gjorde det meste opp til twins i AQ 40. Spilte og i BC fram til Sunwell, var med på 2 bosser eller noe der. I wotlk alt opp til ICC, kunn 2-3 bosser der, begynte med pvp istede, da det var litt for mye pugs etc, og lite fokus på guilds. Har dessverre ikke vert med på noen raids i Cata.
Hvilken del av spillet liker du best? : Raiding har alltid vert artig, ner med nye bosser, progress, ventrilo etc.
Hva forventer du av Nivlheim? : Håper på at det kan bli en decent god raiding guild, der folk er med på HC, gjerne pvp for de som ønsker det. Forventer og at de 2 som er elektrikker i guilden, kan ta imot spørsmål når fagprøven min nermer seg! Høhø




Hvordan mener du at du kan bidra med for å gjøre Nivlheim til en bedre guild? Har professions som kan være med å hjelpe til, har en del erfaring med raiding som kanskje hjelper på. Ellers så er jeg no bli og positiv til det meste Smile

Wtfknight

Antall Innlegg : 1
Join date : 31.12.2010

Til Toppen Go down

Wtf DK frost Empty =)

Poste  Paveen Fre Des 31, 2010 6:26 pm

ser bra ut =) wisper oss ingame på caztor eller møkkamann;)

Paveen
GM
GM

Antall Innlegg : 21
Join date : 28.12.2010
Age : 34
Bosted : Tønsberg

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet