Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!

Join the forum, it's quick and easy

Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!
Nivlheim
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Choppychopp, 85 Mutilate rogue

2 posters

Go down

Choppychopp, 85 Mutilate rogue Empty Choppychopp, 85 Mutilate rogue

Poste  Choppychopp Søn Jan 02, 2011 8:46 pm

Om karakteren

karakterens navn : Choppychopp
Level :85
Class :Rogue
Professions :Leatherworker

Personlig informasjon:
Navn : Hans Martin
Alder : 21
Bosted : Harstad (troms)

Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? : Gonna be the world greatest wowplayer!!!! neida =) det er god underholdning og får kontakt med masse spennende nye personligheter hele tiden =)
hvor lenge har du spilt? : har spilt siden 2004
Hvilken del av spillet liker du best? : cataclysm raids =D liker oxo det nye oppsette til pvp som er kommet.. men har hatt mye progress i både BWD og BoT fra Dispersion tidligere.
Hva forventer du av Nivlheim? : dere er jo norsk så jeg forventer vell at dokker snakker norsk da vell ^^ har vært i nesten bare norske guild så Razz vet ikke helt før å være erlig.. cataclysm er jo rimelig nytt, så man skal nu kunne forvente at det er flere i guilde som er villig til å hjelpe andre med å få HC gear til dem oxo =)


Hvordan mener du at du kan bidra med for å gjøre Nivlheim til en bedre guild? har min Restoshaman (Grillkjøtt) 85 347ilvl oxo her med 525alchemy som kan vere til nytte hvis det mangler healers en kveld eller trenger flasks =) å jeg har bestandig godt humør når jeg logger inn på wow =)

Choppychopp

Antall Innlegg : 1
Join date : 02.01.2011

Til Toppen Go down

Choppychopp, 85 Mutilate rogue Empty Hei

Poste  BlastR Søn Jan 02, 2011 9:40 pm

Ser bra ut. /w Caztor eller Møkkamann for invite Smile
BlastR
BlastR
Admin

Antall Innlegg : 31
Join date : 28.12.2010
Age : 35
Bosted : Nøtterøy

https://nivlheim.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet