Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!

Join the forum, it's quick and easy

Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!
Nivlheim
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Kjekkc, holy/prot pala

4 posters

Go down

Kjekkc, holy/prot pala Empty Kjekkc, holy/prot pala

Poste  Kjekkc Ons Jan 05, 2011 2:42 am

Karakterens navn : Kjekkc
Level : 84 (85 i natt)
Class : Paladin
Professions: Herbalism/Alchemy

Personlig informasjon:
Navn : Øyvind
Alder : 22
Bosted : Bergen


Det hele begynte da Cecilie (Hyeena) var syk og kjedet seg og jeg tilbød meg å spille litt med henne. Dette var vel et lite stykke ut i wrotlk. Jeg hadde kun hørt om spillet, men aldri prøvd det før da. Har alltid vært glad i rollespill, spesielt Elder Scrolls serien. Tenkte derfor det kunne være artig å prøve ut, samtidig som jeg gjorde en god gjerning. Smile Spillet i seg selv falt i smak, samtidig som det å spille med ekte folk, og ikke kun AI baserte fiender/venner appellerte til meg. Liker dessuten litt utfordringer i spill (noe som dessverre wrotlk manglet til en "viss" grad), og roller som regel alltid healing/tanking på karakterene mine. Jeg liker å spille alene, såvel som med andre, og med questing og raiding kan man få både i pose og sekk. En annen grunn til at jeg spiller er vel at spillet er en "smule" avhengighetsskapende. I bunn og grunn liker jeg spillet godt, og man kan både bli kjent med og spille med flotte mennesker.

Jeg setter mest pris på gode raids hvor jeg presterer mitt beste, og folk rundt meg gjør det samme. Det er også artig å lvle opp nye characters, og geare de opp til et "hc" nivå, og kanskje ved en senere anledning raide på flere characters. Forventer at folk i guilden er hyggelige, hjelpsomme og holder et visst nivå av seriøsitet, spesielt i raids. Jeg er glad i spøk og morro selv, men alle må vite hvor grensen går. Forventer også at folk kommer presis til avtalte raids/aktiviteter man har signet seg opp på og er forberedt.

Hva angår hva jeg kan bidra med til guildet, så er det så mangt. Etter så mye innlogget tid i wow, og med mange karakterer, så har jeg innsikt i alle roller (dps/heal/tank) i forskjellige klasser. Har raidet mye og har en god del erfaringer fra den tiden, samt jeg er en hyggelig person som sprer godt humør og kan hjelpe andre.

Kjekkc

Antall Innlegg : 2
Join date : 05.01.2011

Til Toppen Go down

Kjekkc, holy/prot pala Empty Re: Kjekkc, holy/prot pala

Poste  StiligeCecilie Ons Jan 05, 2011 2:52 am

Voucher for ham, han er veldig flink og kjempehjelpsom!
StiligeCecilie
StiligeCecilie
Raider
Raider

Antall Innlegg : 5
Join date : 02.01.2011
Age : 35
Bosted : Maidstone, UK

http://www.stiligececilie.net

Til Toppen Go down

Kjekkc, holy/prot pala Empty hei

Poste  Paveen Ons Jan 05, 2011 7:35 pm

er du villig til å gå for dps pala kan du få en invite:)

Paveen
GM
GM

Antall Innlegg : 21
Join date : 28.12.2010
Age : 34
Bosted : Tønsberg

Til Toppen Go down

Kjekkc, holy/prot pala Empty Re: Kjekkc, holy/prot pala

Poste  Kjekkc Ons Jan 05, 2011 10:12 pm

Ok, men må skaffe meg gear og fikse spec igjen da.

Kjekkc

Antall Innlegg : 2
Join date : 05.01.2011

Til Toppen Go down

Kjekkc, holy/prot pala Empty Hei

Poste  BlastR Ons Jan 05, 2011 10:17 pm

/w Caztor for invite Smile
BlastR
BlastR
Admin

Antall Innlegg : 31
Join date : 28.12.2010
Age : 35
Bosted : Nøtterøy

https://nivlheim.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Kjekkc, holy/prot pala Empty Re: Kjekkc, holy/prot pala

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet