Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!

Join the forum, it's quick and easy

Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!
Nivlheim
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Xenophixs - Enhancement & Restoration.

3 posters

Go down

Xenophixs - Enhancement & Restoration. Empty Xenophixs - Enhancement & Restoration.

Poste  Xenophixs Tor Jan 27, 2011 9:26 am

Om karakteren

karakterens navn : Xenophixs
Level : 85
Class : Shaman, Enhancement & Restoration.
Professions : Engineering & Enchanting

Personlig informasjon:
Navn : Kim
Alder : 26
Bosted : Sande Kommune, i Møre og Romsdal. Studerer i Tønsberg.

Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? : Sosialt, Artig, Avkobling, målretta utfordrande, likar generelt strategi/fantasi spill
hvor lenge har du spilt? : Siden TBC starta
Hvilken del av spillet liker du best? : Raid & Dungeons, Leveling, Professions(!), utfordrningar på høgste nivå Wink
Hva forventer du av Nivlheim? : At folk i guildet er hyggelige og voksne, hjelpsame og målrettea.

Hvordan mener du at du kan bidra med for å gjøre Nivlheim til en bedre guild? Med god holdning og vennleg karisma kan eg bistå guildet sosialt og seriøst spelemessig. Eg er glad i professions, og har det på ulike characters. Har god erfaring i å fylle ut rollene tank, healing og dps. Har akkurat tatt faction change på Xenophixs, og en Druid kalla Megathrox, så med desse kan eg bidra som Melee&Healing (Xeno.) og Tank&Ranged(Mega.). Og elles om det skulle vere nokon som treng hjelp til noko, stiller eg gladeleg opp Smile

Xenophixs

Antall Innlegg : 1
Join date : 27.01.2011

Til Toppen Go down

Xenophixs - Enhancement & Restoration. Empty Re: Xenophixs - Enhancement & Restoration.

Poste  Zkonky Tor Jan 27, 2011 5:00 pm

Dette høres veldig bra ut, Vil gjerne ta en prat med deg ingame. /w Zkonky ingame. Snakkes seinere i dag.
Zkonky
Zkonky
Officer
Officer

Antall Innlegg : 1
Join date : 15.01.2011
Age : 36
Bosted : Nøtterøy

Til Toppen Go down

Xenophixs - Enhancement & Restoration. Empty hei

Poste  Paveen Lør Jan 29, 2011 10:40 am

Dette ser bra ut, og vi er villige til å gi deg en plass. wisper enten møkkamann, zkonky, fantic, prefex, paveen , caztor for invite;)

Paveen
GM
GM

Antall Innlegg : 21
Join date : 28.12.2010
Age : 34
Bosted : Tønsberg

Til Toppen Go down

Xenophixs - Enhancement & Restoration. Empty Re: Xenophixs - Enhancement & Restoration.

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet