Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!

Join the forum, it's quick and easy

Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!
Nivlheim
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Obliterater 85 warrior

2 posters

Go down

Obliterater 85 warrior Empty Obliterater 85 warrior

Poste  Obliterater Man Mar 07, 2011 12:14 am

Om karakteren

karakterens navn : Obliterater
Level : 85
Class : warrior
Professions : Mining/herbalism

Personlig informasjon:
Navn : Jon Sverre
Alder : 21
Bosted : Trondheim

Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? : For å koble av fra studentlivet, ser på det som en hobby.
hvor lenge har du spilt? : Siden vanilla wow, men har hatt et par pauser mellom nå og da, ca 1 år tilsammen under TBC. Kom tilbake etter WotLK kom ut.
Hvilken del av spillet liker du best? : PvE delen og endgame content. En del lore er spennende.
Hva forventer du av Nivlheim? : En voksen, seriøs guild som forhåpentligvis hjelper til med det som måtte trenges og som raider jevnlig. Forventer ikke "hardcore" raiding, men ærlig og seriøs raiding-moro.




Hvordan mener du at du kan bidra med for å gjøre Nivlheim til en bedre guild?
Jeg er punktlig og tar PvE seriøst og vil gjøre det jeg kan for å hjelpe guilden videre, både som tank og dps (prot/fury). Begge speccs er jeg godt kjent med og har en rimelig god pre-raid ilvl. Jeg gjør ikke så mye utav meg og gjør som jeg blir fortalt for at det skal bli en mest mulig effektiv prosess i raids.

Obliterater

Antall Innlegg : 1
Join date : 07.03.2011

Til Toppen Go down

Obliterater 85 warrior Empty Re: Obliterater 85 warrior

Poste  fantic Tir Mar 08, 2011 10:58 pm

Hei,

Dessverre har vi alt for meget med warrior i guilden så ser ikke for meg at det blir raid plass til deg på en god stund...
da vet jeg ikke hvor mye det frister og være med egentlig ?

Men /w fantic, zkonky, prefex, paveen, kvellii hvis du fortsatt er intr

fantic
Raider
Raider

Antall Innlegg : 9
Join date : 28.12.2010
Age : 40
Bosted : Sandefjord

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet