Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!

Join the forum, it's quick and easy

Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!
Nivlheim
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Ser etter casual raiding!

2 posters

Go down

Ser etter casual raiding! Empty Ser etter casual raiding!

Poste  ThaKeeper Ons Mar 09, 2011 4:20 pm

Hei! Jeg så etter en casual raiding guild, og fant denne her, så tenkte jeg kunne søke Smile

Om karakteren

karakterens navn : Psychiper
Level : 85
Class : Mage
Professions : Herbalism, Inscription. (Begge max)

Personlig informasjon:
Navn : Andreas
Alder : 17 i April
Bosted : Porsgrunn

Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? :
Jeg syntes at det er morsomt. Jeg går på vgs, så jeg må til tider prioritere skole men til tross for alt, smetter jeg inn litt game-tid her og der Very Happy
hvor lenge har du spilt? : Vel, kanskje min svakeste side her. Jeg har spilt en del privat server, men det var funserver. Da spilte jeg underworld 2.4.3 en stund. Jeg spilte også en blizzlike wotlk server en stund. Begynte med official server i desember, og jeg lærer fort. (Har allerede randomraida ulduar litt :p)
Hvilken del av spillet liker du best? : Vanskelig å si, jeg liker alt. Men jeg er vel achievement-typen, så følelsen av å få en vanskelig achievement er nice.
Hva forventer du av Nivlheim? : Respekt, likeverdighet og toleranse er noe begge parter må gi. Jeg håper jeg endelig kan begynne å cata raide Very Happy


Hvordan mener du at du kan bidra med for å gjøre Nivlheim til en bedre guild? Vel, jeg er aktiv, og sosial så jeg håper jeg kommer til å spre munter og glede i guildchatten. Jeg kommer også til gjøre mitt beste når vi går raids, eller bare HC for den sags skyld. Smile

ThaKeeper

Antall Innlegg : 1
Join date : 09.03.2011

Til Toppen Go down

Ser etter casual raiding! Empty Re: Ser etter casual raiding!

Poste  kveli Tor Mar 10, 2011 11:32 pm

/w kvellii eller fantic for noen spm Smile

kveli

Antall Innlegg : 6
Join date : 17.01.2011

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet