Vi rekruterer nye medlemmer!
2 posters
Nivlheim :: Rekrutering :: Rekrutering
Side 1 av 1
Vi rekruterer nye medlemmer!
Nivlheim rekruterer nye norske medlemmer!
Ønsker du å bli medlem, legg igjen informasjon her!
Ønsker du å bli medlem, legg igjen informasjon her!
Guild invite :)
Vel jeg er 15 år gammel
Spilt wow ganske lenge
Hvis du spør om hjelp og jeg har tid så hjelper jeg deg , du går jo tross alt i guilden min ( hvis jeg blir godtatt da :p)
Navnet i spillet er : Munky , 83 Hunter
Satser på 85 før nyttår
Hvis dere vil vite mer så bare spør
Mvh Munky
Spilt wow ganske lenge
Hvis du spør om hjelp og jeg har tid så hjelper jeg deg , du går jo tross alt i guilden min ( hvis jeg blir godtatt da :p)
Navnet i spillet er : Munky , 83 Hunter
Satser på 85 før nyttår
Hvis dere vil vite mer så bare spør
Mvh Munky
Wowspilleren72- Antall Innlegg : 4
Hei Munky
Fint hvis du bruker malen fra forrige side, og fyller ut alt som står i den. Så får vi litt mer informasjon om deg. Og din/dine karkaterer
Re: Vi rekruterer nye medlemmer!
karakterens navn : Munky
Level : 83
Class : Hunter , Marksmanship/Survival
Professions : Skinning : 500 , tenk til å få tak i LW
Personlig informasjon:
Navn : Oscar
Alder : 15
Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? : Jeg spiller WoW fordi det er et bra spill , morsomt å spille. Og fordi jeg liker å bli bedre , og elsker raiding
hvor lenge har du spilt? : Jeg starta litt før burning crusade kom ut , spilt ganske lenge
Hvilken del av spillet liker du best? : Jeg liker PvP, fordi da føler jeg liksom at jeg kan være god.
Hva forventer du av Nivlheim? : Jeg forventer at guilden skal være sosiale , være med i noen 5-mans og etterhvert sikkert noen 10-mans/ 25-mans Og at det ikke er en sånn drit guild som kødder med alt ...
Level : 83
Class : Hunter , Marksmanship/Survival
Professions : Skinning : 500 , tenk til å få tak i LW
Personlig informasjon:
Navn : Oscar
Alder : 15
Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? : Jeg spiller WoW fordi det er et bra spill , morsomt å spille. Og fordi jeg liker å bli bedre , og elsker raiding
hvor lenge har du spilt? : Jeg starta litt før burning crusade kom ut , spilt ganske lenge
Hvilken del av spillet liker du best? : Jeg liker PvP, fordi da føler jeg liksom at jeg kan være god.
Hva forventer du av Nivlheim? : Jeg forventer at guilden skal være sosiale , være med i noen 5-mans og etterhvert sikkert noen 10-mans/ 25-mans Og at det ikke er en sånn drit guild som kødder med alt ...
Glemte 1 ting
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre guilden bedre enn å sette inn ting i Guild Banken , hjelpe nye spillere og sånt .
Men jeg skal jo gjerne lage ting til folk og sånt, som LW ting fordi jeg nå lvler det opp .
Men jeg skal jo gjerne lage ting til folk og sånt, som LW ting fordi jeg nå lvler det opp .
Nivlheim :: Rekrutering :: Rekrutering
Side 1 av 1