Dàrkfur, Druid 72+
2 posters
Nivlheim :: Rekrutering :: Rekrutering
Side 1 av 1
Dàrkfur, Druid 72+
Om karakteren
karakterens navn :
Level :72+
Class : Druid
Professions : Mining og JC.
Personlig informasjon:
Navn : Lars
Alder : 19
Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? : Eg spiller wow fordi det er et utfordrende, sosialt og stemnings fullt spill som man lett kan leve seg inn i:)
hvor lenge har du spilt? : Spillte mye av og på i BC, Men mest i slutten. Spillte Gjennom Hele Wotlk, Helt frem til ICC.
Hvilken del av spillet liker du best? : Pve, Raiding er jo utrolig spennende og utfordrende, Og ikke minst det sosiale på ventrilo;)
Hva forventer du av Nivlheim? : Eg forventer en god raiding guild, der folk møter når de skal, og at alle er med på å lage et bra samspill.
Hvordan mener du at du kan bidra med for å gjøre Nivlheim til en bedre guild?
Er veldig hjelpsom, holder meg stort sett positiv, så har eg professions og erfaring som kan være til hjelp:)
Er og en god RL venn av Dàrkfallen og Wtfknight;)
karakterens navn :
Level :72+
Class : Druid
Professions : Mining og JC.
Personlig informasjon:
Navn : Lars
Alder : 19
Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? : Eg spiller wow fordi det er et utfordrende, sosialt og stemnings fullt spill som man lett kan leve seg inn i:)
hvor lenge har du spilt? : Spillte mye av og på i BC, Men mest i slutten. Spillte Gjennom Hele Wotlk, Helt frem til ICC.
Hvilken del av spillet liker du best? : Pve, Raiding er jo utrolig spennende og utfordrende, Og ikke minst det sosiale på ventrilo;)
Hva forventer du av Nivlheim? : Eg forventer en god raiding guild, der folk møter når de skal, og at alle er med på å lage et bra samspill.
Hvordan mener du at du kan bidra med for å gjøre Nivlheim til en bedre guild?
Er veldig hjelpsom, holder meg stort sett positiv, så har eg professions og erfaring som kan være til hjelp:)
Er og en god RL venn av Dàrkfallen og Wtfknight;)
Dàrkfur- Antall Innlegg : 1
Nivlheim :: Rekrutering :: Rekrutering
Side 1 av 1