fury warr 85
2 posters
Nivlheim :: Rekrutering :: Rekrutering
Side 1 av 1
fury warr 85
karakterens navn : Kvellii
Level : 85
Class : Warrior (fury ilvl 347/Prot missing braces and shoulder and feet for full 346 gear)
Professions : Mining 525 / Blacksmithing 525
Personlig informasjon:
Navn : Jon Kristian
Alder : 24
Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? : Jeg blir aldri lei, jeg liker det veldig godt og jeg har flere venner jeg pleier å spille med.
hvor lenge har du spilt? : april 2010
Hvilken del av spillet liker du best? : progressere og ta en boss man han slitt med er tilfredstillende og veldig godt
Hva forventer du av Nivlheim? : Trivelig gjeng som kan ta det seriøst og som kan lese taccs selv så ikke alt må bli forklart før væst forsøk, folk som liker progress men og har ett glimt i øyet så det går an og spøke litt.
Level : 85
Class : Warrior (fury ilvl 347/Prot missing braces and shoulder and feet for full 346 gear)
Professions : Mining 525 / Blacksmithing 525
Personlig informasjon:
Navn : Jon Kristian
Alder : 24
Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? : Jeg blir aldri lei, jeg liker det veldig godt og jeg har flere venner jeg pleier å spille med.
hvor lenge har du spilt? : april 2010
Hvilken del av spillet liker du best? : progressere og ta en boss man han slitt med er tilfredstillende og veldig godt
Hva forventer du av Nivlheim? : Trivelig gjeng som kan ta det seriøst og som kan lese taccs selv så ikke alt må bli forklart før væst forsøk, folk som liker progress men og har ett glimt i øyet så det går an og spøke litt.
kveli- Antall Innlegg : 6
Re: fury warr 85
Hei,
Jeg vil gjerne snakke litt mere med deg, kan ikke du /w Fantic ingame
Jeg vil gjerne snakke litt mere med deg, kan ikke du /w Fantic ingame
fantic- Raider
- Antall Innlegg : 9
Nivlheim :: Rekrutering :: Rekrutering
Side 1 av 1