Xenophixs - Enhancement & Restoration.
3 posters
Nivlheim :: Rekrutering :: Rekrutering
Side 1 av 1
Xenophixs - Enhancement & Restoration.
Om karakteren
karakterens navn : Xenophixs
Level : 85
Class : Shaman, Enhancement & Restoration.
Professions : Engineering & Enchanting
Personlig informasjon:
Navn : Kim
Alder : 26
Bosted : Sande Kommune, i Møre og Romsdal. Studerer i Tønsberg.
Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? : Sosialt, Artig, Avkobling, målretta utfordrande, likar generelt strategi/fantasi spill
hvor lenge har du spilt? : Siden TBC starta
Hvilken del av spillet liker du best? : Raid & Dungeons, Leveling, Professions(!), utfordrningar på høgste nivå
Hva forventer du av Nivlheim? : At folk i guildet er hyggelige og voksne, hjelpsame og målrettea.
Hvordan mener du at du kan bidra med for å gjøre Nivlheim til en bedre guild? Med god holdning og vennleg karisma kan eg bistå guildet sosialt og seriøst spelemessig. Eg er glad i professions, og har det på ulike characters. Har god erfaring i å fylle ut rollene tank, healing og dps. Har akkurat tatt faction change på Xenophixs, og en Druid kalla Megathrox, så med desse kan eg bidra som Melee&Healing (Xeno.) og Tank&Ranged(Mega.). Og elles om det skulle vere nokon som treng hjelp til noko, stiller eg gladeleg opp
karakterens navn : Xenophixs
Level : 85
Class : Shaman, Enhancement & Restoration.
Professions : Engineering & Enchanting
Personlig informasjon:
Navn : Kim
Alder : 26
Bosted : Sande Kommune, i Møre og Romsdal. Studerer i Tønsberg.
Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? : Sosialt, Artig, Avkobling, målretta utfordrande, likar generelt strategi/fantasi spill
hvor lenge har du spilt? : Siden TBC starta
Hvilken del av spillet liker du best? : Raid & Dungeons, Leveling, Professions(!), utfordrningar på høgste nivå
Hva forventer du av Nivlheim? : At folk i guildet er hyggelige og voksne, hjelpsame og målrettea.
Hvordan mener du at du kan bidra med for å gjøre Nivlheim til en bedre guild? Med god holdning og vennleg karisma kan eg bistå guildet sosialt og seriøst spelemessig. Eg er glad i professions, og har det på ulike characters. Har god erfaring i å fylle ut rollene tank, healing og dps. Har akkurat tatt faction change på Xenophixs, og en Druid kalla Megathrox, så med desse kan eg bidra som Melee&Healing (Xeno.) og Tank&Ranged(Mega.). Og elles om det skulle vere nokon som treng hjelp til noko, stiller eg gladeleg opp
Xenophixs- Antall Innlegg : 1
Re: Xenophixs - Enhancement & Restoration.
Dette høres veldig bra ut, Vil gjerne ta en prat med deg ingame. /w Zkonky ingame. Snakkes seinere i dag.
Zkonky- Officer
- Antall Innlegg : 1
hei
Dette ser bra ut, og vi er villige til å gi deg en plass. wisper enten møkkamann, zkonky, fantic, prefex, paveen , caztor for invite;)
Paveen- GM
- Antall Innlegg : 21
Nivlheim :: Rekrutering :: Rekrutering
Side 1 av 1