Obliterater 85 warrior
2 posters
Nivlheim :: Rekrutering :: Rekrutering
Side 1 av 1
Obliterater 85 warrior
Om karakteren
karakterens navn : Obliterater
Level : 85
Class : warrior
Professions : Mining/herbalism
Personlig informasjon:
Navn : Jon Sverre
Alder : 21
Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? : For å koble av fra studentlivet, ser på det som en hobby.
hvor lenge har du spilt? : Siden vanilla wow, men har hatt et par pauser mellom nå og da, ca 1 år tilsammen under TBC. Kom tilbake etter WotLK kom ut.
Hvilken del av spillet liker du best? : PvE delen og endgame content. En del lore er spennende.
Hva forventer du av Nivlheim? : En voksen, seriøs guild som forhåpentligvis hjelper til med det som måtte trenges og som raider jevnlig. Forventer ikke "hardcore" raiding, men ærlig og seriøs raiding-moro.
Hvordan mener du at du kan bidra med for å gjøre Nivlheim til en bedre guild?
Jeg er punktlig og tar PvE seriøst og vil gjøre det jeg kan for å hjelpe guilden videre, både som tank og dps (prot/fury). Begge speccs er jeg godt kjent med og har en rimelig god pre-raid ilvl. Jeg gjør ikke så mye utav meg og gjør som jeg blir fortalt for at det skal bli en mest mulig effektiv prosess i raids.
karakterens navn : Obliterater
Level : 85
Class : warrior
Professions : Mining/herbalism
Personlig informasjon:
Navn : Jon Sverre
Alder : 21
Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? : For å koble av fra studentlivet, ser på det som en hobby.
hvor lenge har du spilt? : Siden vanilla wow, men har hatt et par pauser mellom nå og da, ca 1 år tilsammen under TBC. Kom tilbake etter WotLK kom ut.
Hvilken del av spillet liker du best? : PvE delen og endgame content. En del lore er spennende.
Hva forventer du av Nivlheim? : En voksen, seriøs guild som forhåpentligvis hjelper til med det som måtte trenges og som raider jevnlig. Forventer ikke "hardcore" raiding, men ærlig og seriøs raiding-moro.
Hvordan mener du at du kan bidra med for å gjøre Nivlheim til en bedre guild?
Jeg er punktlig og tar PvE seriøst og vil gjøre det jeg kan for å hjelpe guilden videre, både som tank og dps (prot/fury). Begge speccs er jeg godt kjent med og har en rimelig god pre-raid ilvl. Jeg gjør ikke så mye utav meg og gjør som jeg blir fortalt for at det skal bli en mest mulig effektiv prosess i raids.
Obliterater- Antall Innlegg : 1
Re: Obliterater 85 warrior
Hei,
Dessverre har vi alt for meget med warrior i guilden så ser ikke for meg at det blir raid plass til deg på en god stund...
da vet jeg ikke hvor mye det frister og være med egentlig ?
Men /w fantic, zkonky, prefex, paveen, kvellii hvis du fortsatt er intr
Dessverre har vi alt for meget med warrior i guilden så ser ikke for meg at det blir raid plass til deg på en god stund...
da vet jeg ikke hvor mye det frister og være med egentlig ?
Men /w fantic, zkonky, prefex, paveen, kvellii hvis du fortsatt er intr
fantic- Raider
- Antall Innlegg : 9
Similar topics
» Protection Warrior lvl 81
» Ohnomz nub warrior
» warrior rekrutering
» 85 prot warrior, gearer opp atm
» Ohnomz nub warrior
» warrior rekrutering
» 85 prot warrior, gearer opp atm
Nivlheim :: Rekrutering :: Rekrutering