Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!

Join the forum, it's quick and easy

Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!
Nivlheim
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Darkie the Druid (74+)

2 posters

Go down

Darkie the Druid (74+) Empty Darkie the Druid (74+)

Poste  Darkfallen Fre Des 31, 2010 5:04 pm


karakterens navn :Darkfallen
Level :74
Class :Druid
Professions :Skin og LW (skal grinde opp til max snarest jeg dinger 85, har en haug med mats i bank)

Personlig informasjon:
Navn :Erik
Alder :20
Bosted :Bergen

Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? :det åpenbare egentlig, det sosiale, pvp for å vise at jeg er bedre enn andre (hihi), pve for å mestre utfordringen blizz har gitt oss, og det er en ganske god stemning i spillet som får meg til å glemme RL når jeg spiller.
Og fordi jeg som kanskje alle andre på WoW, liker fantasi spill eller diverse.
hvor lenge har du spilt? :under hele vanilla, BC (ikke WOTLK), så startet igjen til cata. ca 3 år til sammen tror jeg. Under BC fikk jeg pwna Illidan!
Hvilken del av spillet liker du best? :jeg digger det at du kan kombinere pve, pvp, achi, professions og det sosiale for å skape mye variasjon, men skulle jeg valgt 1, ville det vært PVE.
Hva forventer du av Nivlheim? :Modenhet! Altså, som vi alle vet, gjør mennesker feil! men modne mennesker sier ifra om noen gjør noe feil, slik at folk utvikler seg i positiv rettning og for samholdets skyld. Jeg forventer også disiplin/press og punktlighet når det gjelder planlagte ting. Jeg er virkelig lei av planlagte raids som blir avlyst fordi noen ikke møtte opp når de sa de skulle. Men så lenge folk gjør sitt beste, uansett kapasitet =P, så er jeg fornøyd.




Hvordan mener du at du kan bidra med for å gjøre Nivlheim til en bedre guild?
jeg tilpasser meg veldig fort, så lenge dem rundt meg er direkte og ærlig. Jeg takler dårlige nyheter bra, fordi jeg ønsker å utvikle meg som menneske og ta nytte av kritikk lol. Hvorfor bli emo når det bare holder en tilbake? xD. Jeg er max pålitelig, slik at du/dere kan alltid regne med at jeg gjør det dere spør meg om, møter om når jeg skal, eller gir beskjed om jeg har fått forstyrrelser i RL som gjør at jeg ikke kan møte. Og jeg vil jo selfølgelig prøve å være aktivt sosial i guilden, om ikke dette er en guild ment for å være asosial => =P. Men ellers er det bare å prøve meg ut det, se hvordan jeg passer inn. Jeg er veldig lett å "forme" på. som vil si at, hvis jeg har en holdning som blir lite likt, så er ikke det noe stress! men ingen bekymring, bare sier dette i tilfellet =).

Darkfallen
Raider
Raider

Antall Innlegg : 2
Join date : 31.12.2010

Til Toppen Go down

Darkie the Druid (74+) Empty hei=)

Poste  Paveen Fre Des 31, 2010 5:09 pm

Dette ser veldig bra ut, og du virker som en bra kar, men godt med experience=)
wisper oss ingame, og du får en invite:)

Paveen
GM
GM

Antall Innlegg : 21
Join date : 28.12.2010
Age : 34
Bosted : Tønsberg

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet