Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!

Join the forum, it's quick and easy

Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!
Nivlheim
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Feral / Resto druid!

2 posters

Go down

Feral / Resto druid! Empty Feral / Resto druid!

Poste  JornEven Lør Mar 12, 2011 1:30 am

karakterens navn : Dèàthwìng
Level : 85
Class : Druid - Feral (353ilvl) Resto (355ilvl) Resto pvp (358ilvl)
Professions : Mining (525) Jewelcrafting (525)

Personlig informasjon:
Navn : Jørn
Alder : 15 - 95 modell
Bosted : Narvik

Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? : Fordi det er artig, får tida til å gå, og fordi jeg ikke har noe bedre å gjøre
hvor lenge har du spilt? : Siden 6. Desember 2009*
Hvilken del av spillet liker du best? : Liker raidinga for det meste, og utfordringer innen det. Men også pvp ofc...
Hva forventer du av Nivlheim? : At de har et tilbud om raid for de som måtte trenge det, og en god sosial plass å være.

* Etter å ha sluttet i starten av Tbc

JornEven

Antall Innlegg : 1
Join date : 12.03.2011

Til Toppen Go down

Feral / Resto druid! Empty Re: Feral / Resto druid!

Poste  fantic Man Mar 14, 2011 5:28 pm

Hei,

Nå har du jo vært med på litt raiding med oss, dessverre stakk du eller dc`et rett før vi tok maloriak i går... vi skal videre på atramedes og conclave i morgen... Jeg vet ikke om du er interessert i kun å gjeste heale eller om du har lyst till å joine guilden siden du joinet makabert etter du la inn søknad her...

Men hvis du er interessert, join oss gjerne...

Bare gi en /w til fantic eller kvellii ingame så ordner vi det...

Guilden er i tillegg på jakt etter members som liker pvp, satser også på å få opp rated bg så snart det lar seg gjøre...

Vi har også gått ut med at vi har blitt internasjonale, etter det så har vi fått veldig god respons fra flere norske, så ja vi er kun Norske i Nivlheim for øyeblikket noe jeg personlig synes er positivt.

fantic
Raider
Raider

Antall Innlegg : 9
Join date : 28.12.2010
Age : 40
Bosted : Sandefjord

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet