Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!

Join the forum, it's quick and easy

Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!
Nivlheim
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Hei, dette er en søknad til å bli med i guilden deres.

2 posters

Go down

Hei, dette er en søknad til å bli med i guilden deres. Empty Hei, dette er en søknad til å bli med i guilden deres.

Poste  Yrashi Fre Des 31, 2010 7:08 pm

Det er en stund siden Jeg sluttet i guilden til søskenbarnet. Jeg gadd ikke være der mer fordi han snart skal slutte og jeg fikk ikke raidet eller gjort noe Pvp, fordi alle som var i guilden hadde spilt siden vannilla.
Jeg startet i Wotlk rundt høsten 2009, jeg har ikke spilt så mye.
Jeg startet å lvle opp en Paladin som når er 81. Han var min første character, men jeg ville ha en warrior for jeg syntest at det så kult ut. den er nå lvl 85 og jeg skal lvle enn hunter og muligens en shaman.
Jeg har gjort alle bossene i Toc og tatt ned 8 i icc på paladinen min. jeg har og gjort litt i Naxx og har noen achivs i Ulduar. alt er som tank på paladinen. den skal bli Holy og prot. Warrioren min er Dps/pvp men jeg kan tanke med den og, har 332 item lvl.
Jeg fyller 14 i februar og driver mye med idrett og går på skole. (noe som er veldig normalt for norskebarn....) Jeg håper å få være med i guilden Smile

Yrashi

Antall Innlegg : 1
Join date : 31.12.2010

Til Toppen Go down

Hei, dette er en søknad til å bli med i guilden deres. Empty hei

Poste  Paveen Fre Des 31, 2010 7:23 pm

Declined. sry

Paveen
GM
GM

Antall Innlegg : 21
Join date : 28.12.2010
Age : 34
Bosted : Tønsberg

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet