Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!

Join the forum, it's quick and easy

Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!
Nivlheim
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Resto/elemental shaman!

2 posters

Go down

Resto/elemental shaman!  Empty Resto/elemental shaman!

Poste  Skeig Fre Mar 11, 2011 2:00 am

Om karakteren

karakterens navn : Skeig
Level : 85
Class : Shaman
Professions : Enchanting

Personlig informasjon:
Navn : Elias
Alder : 16
Bosted : Spydeberg

Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? : Liker selve "communitiet" veldig godt, og jeg har en del venner som spiller! Kult å snakke med andre som spiller, og sammenligne så klart Smile
hvor lenge har du spilt? : Jeg har spilt i ca 1 år, men har vært rimelig hard core siden det Smile
Hvilken del av spillet liker du best? : Jeg er ganske glad i PvP, selv om jeg liker PvE ganske så godt også Smile Er jo moro å kunne ha mulighet til begge deler.
Hva forventer du av Nivlheim? : Det jeg forventer av Nivlheim, har jeg fått et ganske bra inntrykk av at er i guilden fra før av. Det er et vennlig community, seriøse og positive spillere. Det er jo en av grunnene til at jeg skriver applien Smile




Hvordan mener du at du kan bidra med for å gjøre Nivlheim til en bedre guild? Jeg er en blid og positiv spiller, som gjerne hjelper til med noe om det er mulig. Og som forhåpentligvis kan hjelpe progressen sammen med dere andre! Smile

Hvis dere lurer på noe mer, så kan dere gjerne snakke med meg ingame Smile (er online litt for ofte xD )

Skeig

Antall Innlegg : 1
Join date : 11.03.2011

Til Toppen Go down

Resto/elemental shaman!  Empty Re: Resto/elemental shaman!

Poste  kveli Fre Mar 11, 2011 2:04 am

/w kvellii ingame for invite

kveli

Antall Innlegg : 6
Join date : 17.01.2011

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet