Dk/pala app
Nivlheim :: Rekrutering :: Rekrutering
Side 1 av 1
Dk/pala app
Om karakteren
Dk frost/unholy bruker dk til pve(frost) og pvp(Unholy)
karakterens navn :Goblindy
Level :85
Class :Dk
Professions :bs 150 i skill, mining like dårlig
Om karakteren
Paladin Holy/ret spiller ikke så mye på denne
navn: equadoris
level: 85
Class: paladin
Professions: jc 520 mining 525
Personlig informasjon:
Navn :Daniel
Alder :23
Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? :Jeg spiller wow fordi jeg syns det er artig og sosialt, har mange venner som spiller wow og to brødre
hvor lenge har du spilt? : har spilt siden beta, men tokk en pause før Wotlk kom ut startet igjen mot slutten av wotlk
Hvilken del av spillet liker du best? :Syns den sosiale delen er best, klare nye bosser i raids rett etter det
Hva forventer du av Nivlheim? :Er ikke helt sikker på hva jeg kan forvente av dere, annet en et sosialt netverk med norsker
Hvordan mener du at du kan bidra med for å gjøre Nivlheim til en bedre guild?
Vanskelig å si hva jeg kan gjøre for å gjøre guilde bedre siden jeg ikke har peiling på hva dere gjør/har gjort :p, alt jeg kan bidra med er en hjelpende hånd i hc raids eller andre ting i spillet
Dk frost/unholy bruker dk til pve(frost) og pvp(Unholy)
karakterens navn :Goblindy
Level :85
Class :Dk
Professions :bs 150 i skill, mining like dårlig
Om karakteren
Paladin Holy/ret spiller ikke så mye på denne
navn: equadoris
level: 85
Class: paladin
Professions: jc 520 mining 525
Personlig informasjon:
Navn :Daniel
Alder :23
Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? :Jeg spiller wow fordi jeg syns det er artig og sosialt, har mange venner som spiller wow og to brødre
hvor lenge har du spilt? : har spilt siden beta, men tokk en pause før Wotlk kom ut startet igjen mot slutten av wotlk
Hvilken del av spillet liker du best? :Syns den sosiale delen er best, klare nye bosser i raids rett etter det
Hva forventer du av Nivlheim? :Er ikke helt sikker på hva jeg kan forvente av dere, annet en et sosialt netverk med norsker
Hvordan mener du at du kan bidra med for å gjøre Nivlheim til en bedre guild?
Vanskelig å si hva jeg kan gjøre for å gjøre guilde bedre siden jeg ikke har peiling på hva dere gjør/har gjort :p, alt jeg kan bidra med er en hjelpende hånd i hc raids eller andre ting i spillet
Goblindy- Antall Innlegg : 1
Nivlheim :: Rekrutering :: Rekrutering
Side 1 av 1