H-pala, Zithéc
2 posters
Nivlheim :: Rekrutering :: Rekrutering
Side 1 av 1
H-pala, Zithéc
karakterens navn : Zithéc
Level : 85
Class : Paladin
Professions : zero O.o kan alltids powerlvl en hvis dt trengs
Personlig informasjon:
Navn : Ole-Martin
Alder : 19
Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? : Er isje mye annet å finne på bortsett fra FYLLA og TRENING
hvor lenge har du spilt? : 5år
Hvilken del av spillet liker du best? : PvP+progress i pve
Hva forventer du av Nivlheim? : Hyggelige folk, som ikke oppfører seg som rævhål
Hvordan mener du at du kan bidra med for å gjøre Nivlheim til en bedre guild? Kan bidra med veldig mye med tanke på PvE progress. Har vært en healer i nesten hele min karriere så har gjort dt ganske bra som dt;) Clearet alt som er av tidligere raids i tidligere expansions så eg e nok en ganske så dyktig healer, om eg får si dt selv! ^^
Level : 85
Class : Paladin
Professions : zero O.o kan alltids powerlvl en hvis dt trengs
Personlig informasjon:
Navn : Ole-Martin
Alder : 19
Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? : Er isje mye annet å finne på bortsett fra FYLLA og TRENING
hvor lenge har du spilt? : 5år
Hvilken del av spillet liker du best? : PvP+progress i pve
Hva forventer du av Nivlheim? : Hyggelige folk, som ikke oppfører seg som rævhål
Hvordan mener du at du kan bidra med for å gjøre Nivlheim til en bedre guild? Kan bidra med veldig mye med tanke på PvE progress. Har vært en healer i nesten hele min karriere så har gjort dt ganske bra som dt;) Clearet alt som er av tidligere raids i tidligere expansions så eg e nok en ganske så dyktig healer, om eg får si dt selv! ^^
Zithec- Antall Innlegg : 1
=)
Ser bra ut=) wisper dispencer prefex eller zkonky ingame, og du vil få en invite=)
Paveen- GM
- Antall Innlegg : 21
Nivlheim :: Rekrutering :: Rekrutering
Side 1 av 1