Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!

Join the forum, it's quick and easy

Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!
Nivlheim
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Blann - Survival Hunter

Go down

Blann - Survival Hunter Empty Blann - Survival Hunter

Poste  Blann Søn Jan 23, 2011 12:42 am

1:Navn: Aleksander
2:Alder: 19
3:Fortell litt om deg selv: Brune aue Brunt hår, Svarte lesta, ca 180 høg kjæmpe grei og lika jenter. haha, hata å skrive om mej sjøl! spørr om de e nåke akkurat om dinne.

4:Har du lest regler og fyller alle kravene der?: Der va ingen :O men e ingen terrorist eller loot whore.

5:Navn på character: Blann
6:Realm: Zenedar
7:Rase: Goblin
8:Class: Hunter
9:Hvilken specc ønsker du å ha som din hovedspecc: Egentli så ønsker jeg å ha MM som hovedspecc, men siden Survival er mye bedre atm så går jeg for Survival til de får boostet MM.
10:Professions og skill level: Engineering (525) Enchanting (505)
11: /played: 88 days, 16 hours, 56 minutes, 12 seconds... 13 seconds... 14 seconds osv.
12:Armoryprofil: http://eu.battle.net/wow/en/character/zenedar/blann/simple

13: Har du spilt offspec, har du noe gear for det og er du eventuelt villig til å respecce dersom guildet skulle ha behov for det?: Villig er jeg og ja har spilt offspecc.

14: Fortell om din raiderfaring: Jah, Naxx10/25, Ulduar25 opp til freya Ulduar10 opp til hodir. ToC10/25 alle untat Anub i ToGC10, Aldri vert i RS:O men sett det på film og lest om det. ICC10/ICC25 (Til sindragosa NB. dette var på tidspunktet når buffen var på 5% ikke 30%) ICC10hc (Fyrste quarter, rotface, festergut, og blood queen) Jah, Cataclysm hekje ej so masse erfaring med men he sett masse videoa og he tatt fyrste bossen i BOT på beta.

15: Fortell om din pvperfaring: PVP var noe av det første vi dreiv me på lvl 70 og har tatt 1500rating i arena. Men etter 80 har det vert lite

16: Har du raidet/pvp med andre classes?: Ja har en druid som jeg brukte i wotlk og sitter fast på 80 atm.

17:Hva er dine forrige guild(s) og hva er grunnen til at du forlot/forlater de?: Var i en kompiss guild fra norge. For jeg kom over til horde.

18:Er det noen i Nivlheim som kjenner deg, eller kan gå god for deg?: Nagnog

19:Vi raider/pvper vanligvis fra kl. 19:00 - 23:30 passer dette for deg? Er det ting som kan komme i veien for din raiding, evnt. ting som kan dukke opp midt i et raid/pvp?: Det KAN alltids dukke opp noe, men bruker nesten aldri det.

20: Hva forventer du av Nivlheim?: God og kjekk progression med spillere som ønsker og bevege seg fremover i spillet, ikke bakover.

20b: Hvorfor vil vi ha deg med i Nivlheim?: Fordi jeg er en snill og grei person som møter alltid opp og gjør alt mitt beste for å rette opp i feil jeg evt. gjør. Liker også veldig godt å lese, se videoer av bosser og trash før jeg møter det selv.



Blann Out,

Fant denne templaten på Nivelheim, Grim Batol. Trudde det var rett guild men nei.
Kan fylle ut en som skal vere her.
Blann
Blann

Antall Innlegg : 1
Join date : 23.01.2011
Age : 32
Bosted : Gursken

http://www.nivlheimguild.com

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet