Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!

Join the forum, it's quick and easy

Nivlheim
Ønsker du tilgang til resten av forumet, vennligst registrer deg eller logg inn!
Nivlheim
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Kexa - Hunter

Go down

Kexa - Hunter  Empty Kexa - Hunter

Poste  kexa Man Feb 21, 2011 9:15 pm

karakterens navn : Kexa
Level :85
Class :Hunter
Professions : Har ikke akkurat brydd meg så mye om professions tbh. 300 tailoring >.< Men fult mulig og ta opp nye proffs å levle opp hvis nødvendig

Personlig informasjon:Jeg er en gutt på 14 år som tilbringer mye av tiden min ved pc'n og spiller world of warcraft, jeg spiller som Troll hunter og har gjort det siden mitten av wotlk så jeg har ikke noe erfaring ved Naxx, jeg har tideligere spillet som rogue i TBC men jeg slettet den for jeg sluttet og spile, Så begynte jeg igjenn som hunter og endte opp lvl 80 i mitten av wotlk. Jeg er Kingslayer og har mange ganger vert der (downa Lk flere ganger). Min progress i wotlk har vert 12/12 Icc10 9/12 icc10 HC (Professor og Sindra og Lk som ikke ble downet) Guildet mitt hadde Sindra nede på 10% og mindre men vi klarte jo alltid å faile. 11/12 25man og bare noen bosser på 25man hc som gunship å rotface etc. Min GS i wotlk var 6110 som var ganske grett gjor en del dps og gjør det enda. Men nokk om Wotlk. Cata, jeg har ikke raidet i cata enda siden jeg dinget 85 i uken. Jeg har farmet Hc's for og få så mye ilvl som mulig før jeg begynte og skrive applys, men det er nokk, gear er ikke alt. Jeg har en dps på 10 - 14k ligger ofte på 14k på bossfighter, jeg har en ilvl på 338(som jeg selv vet er dårlig) men det går stadig oppåver. jeg har ts3/VT/skype diverse snakke programer som jeg håper dere bruker når dere raider.
Navn : Glenn Vassbakk
Alder :14
Bosted :Bjerkvik

Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? :Fordi det er noe av det artigste jeg vet + det er korslig og raide med hyggelige folk som jeg nok tror dere er.
hvor lenge har du spilt? :Jeg begynte vel ånkelig i midten av WOTLK. Var vel da jeg begynte og skjønne meg ånkelig på dette spillet, etter da har jeg begynt og lese om hunters på nettsider etc.
Hvilken del av spillet liker du best? : Det jeg liker best ved dette spillet er nye raids, og ta spillet til nye utfordringer og klare det.
Hva forventer du av Nivlheim? : Nei, forventer at det er et bra guild som klarer og ta nye utfordringer. Håper også dere er hyggelige og tar imot folk med dålig gear, er trossalt fult mulig og geare opp fort som faen Very Happy

kexa

Antall Innlegg : 1
Join date : 21.02.2011

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet