Guild søknad
Nivlheim :: Rekrutering :: Rekrutering
Side 1 av 1
Guild søknad
karakterens navn : Nagnog
Level :85
Class : Mage, Arcane og frost
Professions : Enchanting og Jewelcrafting, ikkje ferdi skilled, mangler litt på begge men jobber med saken
Personlig informasjon:
Navn : Ole
Alder : 20
Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? : Eg spelar Wow fordi eg synst det er ett bra og artig spel som eg gjerne vil fortsette og spele
hvor lenge har du spilt? : Eg har spelt wow sidan Tbc
Hvilken del av spillet liker du best? : Likar PvE best men kan også vær en god Pvper
Hva forventer du av Nivlheim? : at det blir mykje Heroics, Battlegrounds og raiding etterkvart, at alle hjelper alle om det skulle vær nokon som trenger hjelp
Hvordan mener du at du kan bidra med for å gjøre Nivlheim til en bedre guild? Vil være mykje online og bli med på det som skjer om eg har tid.
Level :85
Class : Mage, Arcane og frost
Professions : Enchanting og Jewelcrafting, ikkje ferdi skilled, mangler litt på begge men jobber med saken
Personlig informasjon:
Navn : Ole
Alder : 20
Generelle spørsmål:
Hvorfor spiller du wow? : Eg spelar Wow fordi eg synst det er ett bra og artig spel som eg gjerne vil fortsette og spele
hvor lenge har du spilt? : Eg har spelt wow sidan Tbc
Hvilken del av spillet liker du best? : Likar PvE best men kan også vær en god Pvper
Hva forventer du av Nivlheim? : at det blir mykje Heroics, Battlegrounds og raiding etterkvart, at alle hjelper alle om det skulle vær nokon som trenger hjelp
Hvordan mener du at du kan bidra med for å gjøre Nivlheim til en bedre guild? Vil være mykje online og bli med på det som skjer om eg har tid.
Nagnog- Raider
- Antall Innlegg : 3
Similar topics
» Vi rekruterer nye medlemmer!
» trenger guild!
» dk wanna join your guild.
» Søknad (Hunter 85)
» søknad: Shahzras
» trenger guild!
» dk wanna join your guild.
» Søknad (Hunter 85)
» søknad: Shahzras